Wednesday, January 19, 2011

No Ordinary Life .

Hi ! Assalamualaikum !
Macam pernah dgr pulak tajuk kat atas tu. Haha.
Tajuk cerita Hollywood.
Tak ada kena mengena pun dgn aku. My life are just simple.
Biasa je hidup aku. Seorang remaja pertengahan yg GILA2, happy tak tentu arah.
Haha. Tak suka keadaan yang complicated sangat. Buat pening kepala otak je. Not yet ready to face this kinda sofisicated life. Mungkin lagi 10 tahun dr sekarang. Now, I just live happily. No need to think about money, work, LOVE and all adult miserable life. Tapi tak ada org yang semakin muda. So do I. I'll get older one day, huh? (and you too, Haha)
Urm. So, now I'm in one of Malaysian's High School. Mungkin hidup luar sekolah aku biasa. but in school, aku dah macam robot yg selalu kena buat kerja. Kerja kat library, kaunseling, KRS and many more. But after one of my teacher says that orang yang banyak kerja ini adalah orang yang HEBAT , aku set that words in my mind start from now. I feel very proud of all my works. It can teach me to be a responsible person in this world.
Jadi, kepada anda yang sedang membaca post ini, start from now change the word 'BURDEN' to 'RESPONSIBILITIES'. Okay?
Tahun ni tahun yang agak penting jugak buat aku sebab ada exam kedua terbesar bagi aku, HAHA.
Need to work hard !
Please follow my blog and keep reading my post ! Once a week !
"Hasil dari usaha yang banyak lebih enak
daripada hasil dari usaha yang sikit ... "
-junaid b. ibrahim-

No comments:

Post a Comment

List of Archive :)