Saturday, January 22, 2011

K-Pop vs M-Pop !

Assalammualaikum !
Wah. Sekarang dah popular la k-pop ni. Sampai ke barat dah. Hebat betul.
Aku tabik. Haha. Family aku sendiri dah ramai yang minat gile kat k-pop tu. Dorang nie hebatlah, dorang pakej ada, suara, rupa, mana lah tak popular kan? Antara group yang meletup sekarang:
FT Island

Shinee
Shinee
SNSD ( Girl's Generations)
SS501
FT Island
CN Blue
Jay Park

CN Blue
And many more ! Kalau Korea boleh, of course Malaysia pun boleh! Kan? Berusaha! Aku menyokong independent group (indie group) atau solo. Cuma artis-artis Malaysia ni agak takut-takut lagi kan? Bunkface je yang bertanding kat luar negara. Kenapa lain tak boleh? Kena lah ambil risiko sikit mana tahu popular satu dunia.(Haha, cakap je lebih aku nie) Indie group/solo Malaysia yang sedang TOP ! 
Ana Raffali
Yuna

Yuna
Ana Raffali
Bunkface
Meet Uncle Hussain



Best gila ! Pilihlah buatan Malaysia. Urm. Sebenarnya aku dah tak taw nak ckp apa dah. Blank. =='

Haha. Urm. Malaysia Boleh! Berusaha ! :)











No comments:

Post a Comment

List of Archive :)