Friday, November 26, 2010

UKM ! i'm coming !

urm. tggal lagi bbrape jam aku akn tinggalkn umah aku n mnuju ke UKM, Bangi.
urm. 3 mggu berpisah dr kluarge. oke jek. sbb da penah. taon lpas pon sme.
aku pergi sebab Program Perkhemahan Cuti Sekolah PERMATApintar NEGARA.
aku rase brtuah sgt sbb trpilih. dari beribu pelajar yg join aku antre yg trpilih ke kem nie.
hurm. bhgiennye. huhu. aku rindu sgt kat kwn2 aku taon lps. ta sabar rse nye. tp rse tak nk pegy pon ade. tak nk tgglkn kwn2 kat cnie. huhu. aku kat sne sorg2 jek. tp pndai2la crik kwnn ye! kite kne la pndai2 idop.

urm. taon nie aku nak usaha betul2! aku nk pegy USA. huh! semangat nieh!
huhu. sesape yg bce nie. doa2kan la aku berjaya. aku nak hrumkan nama sekolah aku tu. urm.
oke la. smpai cnie jek la. tggu jek naty aku post lgy bile aku kt kem tu.
:)

No comments:

Post a Comment

List of Archive :)